#Today's story : My three Little sweetheart!


Konnichiwa-konbanwa!!!
Nyyaaa~!!!
Warning: Buku2 seme disepahkan oleh mereka..==*

 Ehh?? Guccha-chan? What are you doing in there?
Haa, ni lah my sweetheart tuh,
Yang tidur tu Ken-Kou,
Ynag duk golek2 tuh, Ren-chan,
And tang duk nyorok tuh, Guccha!
huhuhu
Emm, surat khabar tuh pasal dorang mang ske duk men atas surat khbar,
pelik tul haha



Guccha ni suka menggigit tau, tengok dia nak gigit tangan adik ak, haha
Ynag Ren-chan tu kan, bulu dia lebat sangat,
comel sangat,
Ekor dia pon lain dari adik beradik dia yang lain,
Panjang pastuh cm ekor anjing sikit2.,
Ken-kou ngan Guccha ekor pendek je cam arnab,
Ken-kou takde, tengah sedap tidur kat belakang,
cian dia, aritu kena gigit ngan kucing jantan,
Entah dtg dari mana entah,
tetibe gigt dye sampai berdarah,
ketar-ketar badan Ken-kou mase tuh,
cian lak, ada darah kuar.
Time tu dorang duk luar umah,mak dorang tak de.. :(
Moga Ken-kou cepat sembuh ..
Nyyaa~!

P/S: Mak dia name chi.. tp dye takut ngan kitorg sbb mak dye tu baru lagi kat sini, 
Dulu dia selalu kena buli ngan manusia smpai tkut nk duk dekat ngan manusia,
cian dia :(



2 comments:

Ain GreenChubby said...

so cute...hehe...
done follow...
come http://www.akugadistembam.blogspot.com

Rairakku said...

wanna hug my Guccha~~
:3