#Imaginasi:bila mata tak dapat nak tidur(dari kekasih kepada kekasih)




selamat malam,
Yuu-san..
awak dah tidur ke?
saya tak dapat nak lelapkan mata.
mungkin sebab dah tidur petang tadi, jadi mata ni pun masih cerah.
Yuu-san,
awak tengah buat apa tu?
Mesti awak dah tidurkan ?
awak tahu tak bertapa saya rindukan awak
saya sangat cintakan awak.
Terima kasih sebab ikhlas menyintai saya selama ini.
Segala cinta yang awak curahkan kepada saya,
akan saya kekalkan dalam hati ni.
Akan saya terap segalanya dalam hati saya.
Saya sayang sangat kat awak.
saya nak awak sorang je.
Nanti esok, bila awak dah bangun,
jangan lupa call saya dulu tau.
Jangan lupe ucap selamat pagi kat saya tau.
i love you.
mmuuaahh !
selamat malam sayang,
tidur leklok tau,.



*HAHA jangan ada yang termuntah pulak bacer ni.
ini lah yang akan terjadi bila aku tak dapat tidur lagi. huhu
==*!!
Sesiapa yang dah mengantuk tuh, pergilah tidur.
Jangan asyik on9 je.
chewah!
Hakhak..
selamat malam and sweet dreams ^^V