#Fanfiction: cover for my another fanfiction.

Hello guys,
Emmm, start nak wat fanfic lagi lah,
Tetiba banyak lak idea datang nih, Hoho..
Aku try lah nak test wat coverkan, ne tau menjadikan..
Tapi seriously ak ni tak pandai sangat main photoshop.
Jadi tu jadi la, tapi tak seberapa cantik.


Ala, trial je kot. Agipon ni first time aku rase nak wat cover untuk fanfiction aku,
Walaupon tak cantik tapi dapat bagi semangat untuk aku menulis.
Tu dua favourite artist aku, Aoi and Ruki from the gazette.
Hehe, mang aku dah lama nak gabungkan dua fav aku ni,
Tapi tak de idea jalan cerita,
Haa, skang.. meluak keluar idea tuh.
Oh yeah, perempuan tu ialah Aoi Miyazaki,
ala, yang jadi princess Atsu yang main kat TVAlhijrah tu..
Mula-mula aku nak amek Hayase Erina, mak cik /model yang kat dalam 
PV pledge tu,
Tapi tetiba aku rasa jeles lak letak dia,
last-last aku amek aoi miyazaki ni, tak de kena-mengena sikit ngan the gazette(haha tak pasal lak aku ni)
Lagipun, gambar tu dia pegang guitar mang sesuai lah dengan watak cerita yang aku nak karangkan ni,
dan kali ni, lain dari yang dulu,iaitu fanfic bersambung,
cam novel gitu.
Dah lama aku tak buat novel tau, dulu time school rendah and menengah pernah gak buat,
First novel ak tajuk "kau" (tak de tajuk sebenarnya, last2 letak je "kau")..
Novel ke-dua aku tak ingat nama, tapi tyme aku school menengah lah,
Kisah seorang gadis melayu yang jatuh cinta dengan jejaka berbangsa cina,
buku yang aku karang novel tu hilang masa school tu juga, 
Entah cam mana dorang tu bace, passing-passing ..
sekali hilang terus.. lesap... ==*
Buat letih je aku duk karang cerita tuh..
So, kali ni, aku start nak buat novel balik..dan mesti bakat aku yang dulu dah pudar la kan sebb lama tak garap..
dekat 2 tahun dah aku tak mengarang,
Harap-harap cerita tu cun lah .amin..

Ni lah gambar Hayase Erina yang sepatutnya aku letak.

Okaylah, aku nak wat review sikitlah pasal novel Fanfiction aku kali ni..
Ceewahh!
siap ada review lagi tu.. :p


Tittle : うんめいってしんじる?(Unmeitte shinjiru?)
English Tittle: Do you believe in fate?
Tagline : It's fate who bring us together.
Cast : Kobayashi Sayuri
                Matsumoto Takanori 
      Shiroyama Yuu
Fanfic Language : Malay
Synopsis:Sayuri,seorang gadis yang melalui saat menyedihkan di masa kecilnya,
keadaan itu membawanya ke kota Tokyo dan bertemu dengan Emi,
yang akhirnya menjadi rakan baiknya. Mereka membuka sebuah kedai kek dan sentiasa bersama.Persahabatan itu jugalah yang mempertemukan Sayuri dan Yuu, seorang gitarist.Namun, kisah cinta antara mereka hanyalah seketika apabila Yuu terlibat dalam satu kemalangan. Takanori yang melihat kesungguhan Sayuri menjaga dan mencintai Yuu telah membuahkan rasa sayangnya terhadap Sayuri.Namun perasaan itu hanya dapat dipendam kerana diri sedar Sayuri adalah tunangan Yuu,rakan baiknya sendiri.., sehinggalah Takdir yang sudah lama tertulis untuk mereka itu terurai ..satu persatu..

Ouhh, ceewahhh.. cam tak dasyat je synopsis aku ni.. haha.
Tapi tak pe lah, aku tetap nak karang cam gitu,
Idea aku, ikut suka akulah.
hahaha..
okaylah, aku nak tidur dah ni, esok aku nak kerja lak.
Humm, need to end this entry ..
Goodnight !
Oyasumi !! 
xDD



CONVERSATION

0 コメント/komen:

Back
to top