kakak yang jahat. haha

HAHA 
mesti pelik ngan tajuk entry ni kan ?
kakak yang di maksudkan tu aku lah.

aku ni jenis yang tak boleh tengok menda2 kotor, bau busuk.. mesti aku tak leh tahan. Mang aku akn muntah sekali tak pon wat kuar bunyi uwek uwek je. Ssebab ak mang tak leh, mang fobia. Tengok mende jijik cam air liur, najis.. nanah.. eiiii siyes, mang aku tak leh tahan . silap2 aku yg muntah . haha

Nak dijadikan cerita, kelmarin adik bongsu aku peluk aku dari belakang. Pastu tetiba muntah.Aku yang terkejut tu apa lagi terus jerit.

"ANNNNNGGGGGAAAHHHHHH!!!!"
aku jerit adik aku yg kedua,, sal dia je yg ade kat situ. Punya lah ak tak tahan gi muntah belakang aku. Aku meracau cam orang menangis ilang anak.

si Angah lak tengok nak gelak. Aku pun cepat2 berlari masuk bilik air. Tak buang agi baju, bukak shower dulu. HAHAHA pastu lepas aku dah pasti muntah adik ak tu dah ilang dari baju ak, baru ak bukak. hahaha 

bangan punya kakak, patutnya, lau adik muntah gi la tolong basuhkan. Si angah lak gelak je, 
"haha ade ke patut.."
dia pun rajin lah gi bersih muntah2 tu.
fuuuhhh mujurlah haha.


(人´∀`).☆.。.:*・
yang menaip,
Riko-theUntittledPledge-より。 .................................

No comments: