Entry pertama setelah sekian lama menghilang

konbanwa...
akhirnya hari ni aku update gak blog ni. 
sebenarnya dah lama dah nak update , tapi laptop rosak. 
motherboard terbakar, haha ganas sangat guna.
sekarang aku dah ada laptop baru, leh la mula balik haha,
ouh dan tuk pengetahuan aku dah jadi real otaku.. 
banyak tengok anime and really love it.. 
yang aku duk gile skang cite inuxboku ss, vampire knight, hiiro no kakera .
fuhh, seme cite best. rekemen untuk mereka yang sukakan anime shoujo(girl).
And tak lupa juga manga.. dah beratus manga aku baca tapi yang sangat aku minat,
of course karya dari Aikawa Saki sensei !!
lukisan dia memanng cun habis !! i like !!
antara lukisan2 cikgu aikawa saki ni.. mcm kat bawah.



haaa cute kan lukisan dia.. semua mangga dia seme aku dah baca.storyboard okaylah cume aku admire giler ngan lukisan dia :3
pastu untuk tahun 2012 pulak, aikawa saki terbitkan dua manga baru yang aku sekarang dalm proses nak baca.. mereka adalah kore ga Koi to Iu naraba dan Koyoi, Kimi to Kiss no Chigiri o. huhu.
really looking forward untuk dua manga tu.
ouh, sepanjang laptop tak de tu, aku mang bosan gile and aku spent dengan kerja sementara kat syarikat faiza sdn bhd.
bolehla cari pengalaman jadi kerani. And untuk pengetahuan uols, sangat lah memeningkan kepala kije dalam pejabat ni,mana-mana pejabatlah, seme pening.. hummm tetiba aku ase aku nk kije sendiri lak, akulah bos akulah kuli. haha tapi alang dah kije pening2nasib bek aku dapat rempah2 percuma.. haha (yang riject punye sebenarnya.. dorang nak keluarkan dari stok, dari buang, baik amek wat balik. expired lambt ag.) bawa balik bagi kat mak aku , ske dia..
 ouh okaylah, last sekali jom kita layan faradyable punya vid yang baru..
kelakar tapi still takleh lawan tidak tenang... 
tapi aku mang gelak cam haram lah haha






(人´∀`).☆.。.:*・
yang menaip,
Riko-theUntittledPledge-より。 .................................

CONVERSATION

1 コメント/komen:

Masmira Masri said...

haiii..sj singgah...=) kita xminta sgt jepun tp kita baru pas tgk citer hana yori dango...walupun da outdated kan...tp kita suka sgt citer tu hehehe

do visit n follow
http://myaleo.blogspot.com/2012/08/pssstttt-anak-mas.html

Back
to top