My new life

Assalamualaikum salam sejahtera semua. Semoga sentiasa sihat hendaknya.


Tahun 2014 akhirnya sampai ke puncak. Tak sabar rasanya untuk tempuhi tahun 2015 . Banyak benda baru yang akan aku tempuhi untuk tahun yang baru ini. So, aku kena prepare sebarang kemungkinan. Dengan adanya dia , yang sekarang menemai aku . kehidupan aku sedikit sebanyak berubah kerana dia. Aku harap jodoh antara aku dan dia akan berkekalan :)

You're my happiness ^^




Azam baru humm, nak habiskan degree aku ni. Nak tempuh waktu praktikal selama lagi 2 bulan,then FINAL YEAR PROJECT yang pastinya tersangat lah tough nanti. Iyelah, untuk budak yang tak seberapa pandai macam aku ni, dan pemalas semestinya hehe.. agak susahla nak commited tuk semua tu. Tapi aku akan cuba yang terbaik. so, azam pertama adalah, habiskan praktikal and buat terbaik untuk FYP. :)

Azam kedua, aku nak baiki diri aku. Aku nak tinggal kan kehidipan aku yang dulu, yang mana hidupm berdasarkan sesuatu yang tidak wujud. yup. minat jangan sampai obses. :)

azam ketiga, lepas habis degree. aku nk cari kerja. Well, bab kerja sebenarnya aku tak seberapa minat sangat dengan kerja yang berkaitan dengan pelajaran aku ni. Tapi aku akan cuba . pada masa yang sama aku akan cari juga kerja yang bertentang arus( haaa?) , mana tahu sesua tuk akukan. hahah ( ayat keling. abaikan)

Azam keempat, lepas kerja, aku nak simpan duit sikit2. lam tabung haji, duit kahwin and jangan lupa hutang PTPTN ahhahah. aku kan tak pandai, so takde pointer tinggi kena bayar kuang kuang :p

Azam kelima, gembirakan ummi and adik-adik of course. selama ni kan aku rasa aku tak pernah bawa balik hadiah tuk dorang. so,iwill in 2015. Just wait!!

Azam keenam, humm ni tak sure tapi aku nak kahwin kalau boleh tahun 2015 ni. So, aku doakan si dia dapat rezeki lebih kumpul duit datang pinang aku cepat-cepat hehehe . umur da lanjut okay? 23 dahhhhh , jeles aku kengkawan aku yang da kahwin tu. Ada yang umur muda pada aku pun dah kahwin tau tau tau... 

hehehehe.  Nampaknya enam azam tu sahaj yang aku nak fulfill tahun. Ni n lastly, aku harap aku leh baiki diri aku tuk jadi lebih baik dari semalam. Feeling hopeful gitu :) . hehe Aminn ^^
(人´∀`).☆.。.:*・

yang menaip,
Riko-theUntittledPledge-より。 .................................

CONVERSATION

0 コメント/komen:

Back
to top